» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
پاور پوینت آلودگی صوتی و نویز در خودرو ها فیض اله رحیمی سرداری 1394/11/02 دسته بندی : فنی مهندسی 0

پاورپوینت-ppt-آلودگي صوتي و نويز در خودرو ها-در 27 اسلاید-powerpoint    

 

اعتقاد بسیاری از کارشناسان   بر این است که در چند سال اخیر سرو صدا نیز از نظر آلودگی محیط زیست در ردیف سایر آلوده کننده ها ، همچون آب و هوا قرار گرفته است میزان سر و صدا نیز همانند آلودگی هوا به نسبت ازدیاد تمرکز جمعیت افزایش می یابد و  به خصوص زندگی ماشینی و توسعه صنعتی و استفاده از امکانات تکنولوژی میزان سر و صدا را افزایش می دهد . استفاده از وسایل نقلیه نظیر هواپیما ، خودروی مسافر بری ، خودروی باربری، موتورسیکلتها و سایر منابع صدا اعم از کارخانجات تولیدی و غیره گواه این واقعیت هستند که آلودگی صدا در برخی موارد خطرناک تر از آلودگی هوا می باشد  .

چكيده:
امروزه با قرار گرفتن آلودگي صوتي در زمره آلودگي هاي محيطي ما و تاثيرات منفي آن بر زندگي بشر و نيز تردد خودروها به عنوان يك منبع آلودگي از نوع آلودگي صوتي نوع غير ثابت در سطح شهر ها و جاده ها مي باشند.لذا ما در اين بحث پارامترها و بخش هاي توليد كننده پارازيت و ارتعاش صوتي در خودروها را بررسي كرده و نيز طراحي هاي لازم  براي كاهش و نيز به حداقل رسانيذن اين آلودگي هاي صوتي در خودرو ها را انجام  مي دهيم .ابتدا ميزان آلو.دگي صوتي بخش هاي جداگانه خودرو را كه توليد ارتعاش و نويز كرده و نيز هر يك از قسمتهاي مولد آلودگي صوتي را بر حسب d.b  (دسي بل ) توليد مي كنند را اندازه مي گيريم.
در ادامه خواهيم ديد كه بعضي از اين آلودگي ها تحت تاثير شرايط جاده اي و عوامل طبيعي مانند باد تغيير خواهند كرد و پارامترهاي راحتي سرنشين در خودروها كه هدف ما از بررسي بحث مي باشد را تحت الشعاع قرار مي دهد.

 


خرید و دانلود | 1,000 تومان
نوع فایل :POWER POINT | تعداد صفحات :40
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط